Otagowano: remarketing adwords
Adres mailowy, adres korespondencyjny, adres zameldowania, tymczasowego pobytu… Niestety, świat zmusza nas do posiadana wielu adresów. Realnych i wirtualnych. Takim wirtualnym a zarazem bardzo realnym – bo nie sposób od niego uciec – jest...
Jesteś świeżo upieczonym przedsiębiorcą i właśnie jesteś na etapie reklamowania swojego małego bądź większego biznesu? Każdy, kto istnieje na rynku wie jak bardzo ważna jest reklama w dobie dzisiejszej konkurencji. Każdy chce się wybić...
Logo stanowi wyznacznik marki i element, który przyciąga nowych klientów, pochodzących różnych, często bardzo odmiennych grup społecznych. Z tego względu, dla wysokiej rozpoznawalności firmy, projekty logo powinny być: – proste, dzięki czemu szybko zapadają...
Projektowanie opakowań powinno uwzględniać trzy czynniki, kluczowe z marketingowego punktu widzenia: – unikalność, dzięki czemu produkt przykuwa uwagę, intryguje, zachęca do kupna; – kształt i rozmiar, dopasowane do marki i skłaniające potencjalnych klientów do...
Umiejętne projektowanie etykiet, niebanalnych i atrakcyjnych dla potencjalnych klientów, to kluczowy etap procesu projektowania opakowań produktów. Wykonanie projektów graficznych etykiet (także samoprzylepne etykiety A4) możliwe jest dla dowolnej wielkości opakowania, nawet jeśli jego kształt...
Banery reklamowe to nieodmiennie od wielu lat jedna z najbardziej popularnych form reklamy w Internecie. Zważywszy jednak na fakt, iż większość firm, posiadających swoją stronę internetową posiada także banery, potencjalni klienci znacznie uodpornili się...
Gadżety reklamowe stanowią silne źródło wsparcia działań marketingowych podejmowanych przez firmę, w celu realizacji założeń sprzedażowych. Użyteczny przedmiot wręczony klientowi nie tylko stanowi narzędzie utrwalania wizerunku marki w jego świadomości, ale dodatkowo poprzez stałą...
Sprzedaż produktów wyższej jakości, szczególnie w branży kosmetycznej oraz odzieżowej jest procesem, który znacznie bardziej przykuwa uwagę do obsługi okołosprzedażowej. Z tego względu także finalizacja transakcji w postaci wręczenia klientowi zakupionego produktu, nie może...
Kampania reklamowa Google AdWords sprawia, że reklama firmy wyświetla się w czołowych wynikach wyszukiwania internetowego. Czyni to produkty danej marki łatwo osiągalnymi dla potencjalnego klienta i zwiększa tym samym szanse na finalizację sprzedaży. ...
Strony internetowe klasyfikowane są w specjalnym rankingu wyszukiwarek. Zajmują się tym roboty, czyli specjalne algorytmy oceniające między innymi popularność strony, ilość oraz jakość linków do niej prowadzących, a także przyjazność witryny pod kątem użytkownika....
Najnowsze komentarze