Otagowano: projektowanie opakowań
Logo stanowi wyznacznik marki i element, który przyciąga nowych klientów, pochodzących różnych, często bardzo odmiennych grup społecznych. Z tego względu, dla wysokiej rozpoznawalności firmy, projekty logo powinny być: – proste, dzięki czemu szybko zapadają...
Projektowanie opakowań powinno uwzględniać trzy czynniki, kluczowe z marketingowego punktu widzenia: – unikalność, dzięki czemu produkt przykuwa uwagę, intryguje, zachęca do kupna; – kształt i rozmiar, dopasowane do marki i skłaniające potencjalnych klientów do...
Decydując się na logi firmy, poza przywiązaniem szczególnej wagi do jego profesjonalizmu, unikalności i rozpoznawalności, konieczne jest, by wybrać taki wzór, którego opatentowanie nie będzie rodzić wątpliwości prawnych w zakresie możliwości dopuszczenia się plagiatu....
Obecność Polski w Unii Europejskiej otworzyła rynki obce na ekspansję działalności firm rodzimych. To zaś pociągnęło konieczność promocji krajowych marek, na zagranicznych targach. Aby prezentacja firmy z terenu miasta Poznań, jak i całego województwa...
Gadżety reklamowe stanowią silne źródło wsparcia działań marketingowych podejmowanych przez firmę, w celu realizacji założeń sprzedażowych. Użyteczny przedmiot wręczony klientowi nie tylko stanowi narzędzie utrwalania wizerunku marki w jego świadomości, ale dodatkowo poprzez stałą...
Sprzedaż produktów wyższej jakości, szczególnie w branży kosmetycznej oraz odzieżowej jest procesem, który znacznie bardziej przykuwa uwagę do obsługi okołosprzedażowej. Z tego względu także finalizacja transakcji w postaci wręczenia klientowi zakupionego produktu, nie może...
Najnowsze komentarze