Przewaga nad konkurencją w sieci

W ostatnich latach coraz częściej słyszy się o pozycjonowaniu stron. Ma ono rosnące znaczenie w walce o uwagę potencjalnych klientów. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z tego, że organiczny ruch z wyszukiwarki internetowej umożliwia znaczne polepszenie wyników finansowych przedsiębiorstwa. Internet ma olbrzymią moc, a jego główną zaletą jest zasięg. Bez większego nakładu sił i środków można bez problemu dotrzeć z reklamą do każdego zakątka świata, gdzie jest dostęp do internetu. To niesamowite narzędzie do pozyskiwania wciąż nowych klientów. Jedną z największych zalet promocji w sieci, a ściślej – w social mediach (np. facebook, instagram) jest zaawansowana możliwość targetowania. Oznacza to, że przedsiębiorcy mogą ustalać grupy docelowe i kierować swoją reklamę stricte do osób, które są skłonne skorzystać z konkretnych usług lub nabyć określone produkty.

 

Użytkownicy chętnie dzielą się ze światem takimi informacjami jak płeć, wiek, zainteresowania czy poziom wykształcenia. Dane te mogą posłużyć właśnie do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych w sieci. To co jest również wyzwaniem dla współczesnego marketingu to tzw. konwersja. Celem reklamy w internecie (oprócz generowania zainteresowania usługą lub produktem) jest nawiązanie kontaktu z przyszłym klientem i skłonienie go do dokonania zakupu. Klasyczne formy reklamy nie umożliwiają szybkiego i bezpośredniego kontaktu z przedsiębiorcą. Naprzeciw wymagającym klientom wychodzi marketing online – strony internetowe marek, fanpage na facebooku i wirtualni doradcy. Pełne zaspokojenie potrzeb nabywców to prosta droga do wypracowania przewagi nad konkurencją.

 

pzt-transbud.com.pl

Możesz również polubić…