Umiejętne budowanie marki w internecie

Istnieje powszechne stwierdzenie, że jeśli czegoś nie można znaleźć w wyszukiwarce Google – to prawdopodobnie nie istnieje. Dlatego też żaden szanujący się przedsiębiorca nie może sobie pozwolić na brak obecności swojej marki w internecie. Branża promocji internetowej rozwija się w narastającym tempie, a każdego dnia setki marek zabiegają o uwagę potencjalnych odbiorców przeglądających sieć na swoich urządzeniach mobilnych. Zdobywanie uwagi klientów wymaga coraz więcej doświadczenia i stanowi coraz większe wyzwanie.

 

Część zarządców marek zdaje sobie sprawę z potęgi internetu i dlatego są oni o krok przed konkurencją. Wiedzą oni jakie korzyści może przynieść dobrze skonstruowana i zoptymalizowana pod silniki wyszukiwarek witryna. Dziś nie wystarczy już przeciętna strona internetowa i kiczowaty kolorowy baner reklamowy zjeżdżający z góry. Jako kreatywni przedsiębiorcy musimy zadbać o techniczny aspekt witryny i poziom jakości prezentowanych na niej treści. Badania pokazują jak ogromne znaczenie dla klientów ma jakość obsługi sklepów internetowych. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek utrudnień związanych z dokonaniem zapłaty lub przy braku informacji o przybliżonym terminie realizacji zamówienia – klienci odstępują od zakupów i opuszczają stronę internetową. W XXI wieku klient jest wbrew pozorom jeszcze bardziej wymagający niż kiedyś – oczekuje szybkiego i bezpośredniego kontaktu z przedsiębiorcą. Pełne zaspokojenie potrzeb odbiorców jest najszybszą drogą do zbudowania silnej marki i pokonania konkurencji.

 

kierowcy-badania.pl

Możesz również polubić…