Dotrzeć do nowych klientów – budowa marki w internecie

Wpisujesz zapytanie w wyszukiwarce Google i nagle pojawia się komunikat, że wyszukana fraza prawdopodobnie nie istnieje. Pierwsza Twoja myśl? Na pewno się pomyliłeś lub zrobiłeś literówkę. A teraz spójrzmy z punktu widzenia przedsiębiorcy. Chciałbyś, żeby po wpisaniu nazwy Twojej firmy albo nazwiska potencjalni klienci zobaczyli właśnie wcześniej wspomnianą frazę? Obecnie panuje niesłabnące przekonanie, że jeśli czegoś nie ma w wyszukiwarce Google to prawdopodobnie nie istnieje. Można zatem wysnuć wniosek, że strona internetowa marki czy blog firmowy to nie tylko sposób na poinformowanie o swojej działalności, ale też budowanie zaufania przyszłych i obecnych klientów.

 

Żaden szanujący się przedsiębiorca nie może sobie pozwolić na bezczynność w sieci. Samo założenie strony w sieci to jednak nie wszystko. Witryny internetowe wymagają odpowiedniego przystosowania zarówno pod kątem klientów (responsywność strony, przejrzystość treści) jak i silników wyszukiwarek czyli tzw. SEO – Search Engine Optimization. Jakie są skuteczne metody pozyskiwania klientów oprócz prawidłowo przygotowanej i skonfigurowanej strony internetowej? Niesłabnącą popularnością i skutecznością cieszy się e-mail marketing. Bezpośrednie wiadomości e-mail wysyłane do klientów są wciąż efektywniejszą komunikacją od tradycyjnej oferty handlowej. Obecność przedsiębiorstwa w internecie jest szczególnie istotne w stosunku do młodych odbiorców. Powód jest prosty – ciągle ich przybywa, a do tego coraz trudniej do nich dotrzeć z wykorzystaniem tradycyjnych metod reklamy.

 

time-lux.pl

Możesz również polubić…